Gäst Waldorf Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 (redigerat) Hej idag köpte jag live för att kunna spela SR2. men när jag försökte så för det första så när jag tryckt profilmatchning eller rankad match så händer det ingenting där. det bara står motståndare redo och mitt namn. måste jag göra mig redo på något sätt? Redigerat 21 Januari 2009 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 jag har de spelt också men man får vänta på spelare så det är tillräkligt mycket! sen kommer det synas vilken person det är! så du väntar på personer! så det kan ta en liten stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 fick till det nu men det är ju ganska drygt att vänta i 3 min för att sedan spela i typ 2. finns det inte vissa banor som är typ 15 min långa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.