Gäst Mîhker Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Hej alla fuskare! Jo nu är det så, att jag funderar på att köpa en 360. Men jag är ännu osäker. Tycker ni att det är värt att köpa 360? Motivera gärna Hur mycket kostar Live? Vilken "version" ska jag köpa? Vilka spel skall jag köpa? Säg gärna varför ni tycker att jag ska/inte ska köpa Xbox 360 :) /Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 1. Ja. De enda motiveringar som behövs är att 360 har de bästa spelen just nu och achievements (*dreglar lite*). Trophies är skit! 2.Vill du spela online säljer Webhallen ett års Live för typ 400 spänn. Vill du bara ladda ned saker m.m. så är det gratis. 3. Premium eller Elite. Absolut inte Arcade. Under några omständigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Okej tackar för ditt inlägg. Vad är det för skillnad på Arcade/Premiuim/Elite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 http://www.konsolkoll.se/wp-content/upload...ox360arcade.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Tack husko, är fortfarande inte säker lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Köp det mihker. du kommer INTE ångra det. fick min ganska billigt, har själv premium :D du ska köpa pro eller premium. är dock inte så säker skillnaden på dem :P om du är ett GTA f*n ska du LÄTT köpa gta iv windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) Live guld kostar 400 om året. Premium har jag och det det räcker gott och väl. GoW 2, Halo 3, Bioshock, Fable II,GH:WT och så vidare. Kolla på gamereactor eller andra sidor där du kan se recensioner. Xbox 360 är en grymt bra konsoll och mycket mer prisvärd än ps3. EDIT: Mitt 360 är nytt och jag har inte riktigt fattat allt än. Redigerat 24 Januari 2009 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Live silver kostar 400 kr om året och guld 900 tror jag. Premium har jag och det det räcker gott och väl. GoW 2, Halo 3, Bioshock, Fable II,GH:WT och så vidare. Kolla på gamereactor eller andra sidor där du kan se recensioner. Xbox 360 är en grymt bra konsoll och mycket mer prisvärd än ps3. Woot! Live Silver är gratis versionen av Live. Live Guld kostar 400:- om året, 180:- för tre månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 En sak är säker, om jag köper en konsol blir det 360, billigare och bättre spel enligt mig. Men nu är det så att jag har en bra dator och spelar ganska mycket, så jag vet inte riktigt om det lönar sig att köpa 360... Jag menar, det skulle vara coolt att spela typ Halo 3 splitscreen med kompisar och så :) Och vad är skillnaden på Live Silver/Guld? Tycker det är lite dumt att man måste betala för att köra online :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Med Silver så kan du ladda ner demos osv, men inte lira online. Med Guld kan du göra allt som silver kan göra, fast med guld kan du också lira online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Med Silver så kan du ladda ner demos osv, men inte lira online. Med Guld kan du göra allt som silver kan göra, fast med guld kan du också lira online Så då är ju guld det självklara valet. Ska se om jag bestämmer mig för att köpa 360, ska fråga om min brorsa/farsa vill sponsorera lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Köp 360 och så köpper du 1års gold live 400kr så blir det bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.