Gäst Mîhker Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Skrivet 25 Januari 2009 Köp 360 och så köpper du 1års gold live 400kr så blir det bra :)Det är bara det att jag inte vet om jag vill spendera 250€ på nånting jag möjligtvis inte kommer att använda så mycket... Citera
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Skrivet 25 Januari 2009 Sen kan jag påpeka att du får en månads gratis guld-Live när du registrerar en Gamertag. Citera
fuskspelarn Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 hej ja det är det , tycker jag. jag vet faktiskt inte var live kostar? kolla upp det! jag tycker du ska köpa Halo 3, burnout paradise , skate2 , shaun white snowboarding, gta iv, gears of war 2, afro samurai, farcry 2, bio shock , street fighter, lost planet , och guitar hero 3 om du gillar musik. där fick du nåt att bita i va? Men du ett tips är att inte spela förlänge. för att då kan det går sönder! så hände det nästan förmig en gång. köp premium ! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.