genji Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 (redigerat) Hjälp! Kan inte få upp fusk menyn i TS2. Det är nån sorts bugg av nåt slag. Det har fungerat förut men nu går det inte... :unsure: Har testat nästan allt! tagit bort nerladdningar, tagit bort för stora hus, tagit bort stora familjer och tagit bort ett kvarter! Säg vad jag ska göra! :( :( Redigerat 22 Januari 2009 av genji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 trycker du ctrl+shift+c som vanligt då? och inte fel knappar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 trycker du ctrl+shift+c som vanligt då? och inte fel knappar? Nej, rätt knappar...... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 trycker du ctrl+shift+c som vanligt då? och inte fel knappar? Nej, rätt knappar...... :( Prova det här: Hello, I also own a Compaq Presario CQ50. It has Windows Vista Home Premium and I upgraded it to 4GB of RAM (I suggest you do the same, it will work wonders, trust me) OK, I'll tell you how to fix this problem! Step 1: Go to start menu. Step 2: Type in 'hp health check'. Step 3: Right-Click on 'HP Health Check' then select Properties. Step 4: In the short-cut tab, you'll immediately notice the short-cut key to start HP Health Check is indeed 'Ctrl + Shift + C'! Step 5: Change the short-cut! Step 6: If you have this program as a desktop icon, repeat steps 3-5. When you have done that, your problem is fixed! If you had Sims 2 running in the background while doing this, do not worry about restarting it, just go back to it! Glad I could help, Leigh Kennedy //Nått random forum jag hittade med google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 (redigerat) Det är till vista ju (jag har XP) så de hjälper inte............. Redigerat 22 Januari 2009 av genji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Runesson Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Det är till vista ju (jag har XP) så de hjälper inte.............men pröva bara... FFS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg