simsbebisen Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 datorn säger att det inte går att ladda ner från modthesims om du har norton internet security, och det har jag. det står också att det går att stänga av virusskyddet, men hur gör man det? (känner mig okunnig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Furia Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag har Norton och kan utan problem ladda hem från mts2. Prova att lägga till mts2 som en betrodd sajt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 är du medlem på modthesims? annars går det ej ladda ner. det med virusprogramet.. längst ner i högra hörnet (toolbar) brukar det finnas ett alternativ som är ditt virusprogram. där borde det gå att stänga av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Runesson Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 norton ska man inte ha, det förstör för de flesta som har det. Börja med att ta bort skiten eller något och ladda ner AVG (sök på google), sen kan du följa de andra råden om du nu vill :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg