Paffi Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tja det är två spel som jag har glömt hemsidorna till det ena heter något med teachfight eller nåt sånt där man bygger sin egen robot och stridar mot andra eller gör jobb. Det andra spelet jag har glömt vet jag ej vad det heter men det är typ moster och man bygger i undervärlden och man kan plundra andra och är skit kul man har monster som arbetar och level två eller ett i attack figurer heter trållsländan. Plz det är världens roligaste spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 robotkampen kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 det första låter som mechquest det andra vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 bot arena 1 eller 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Nr 2 låter som Dungeon Keeper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.