kerex132 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Skrivet 25 Januari 2009 Kan nån skicka nått sök script som typ när man skriver kalle så kommer kalle upp? Citera
laynus Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Skrivet 25 Januari 2009 skicka? Tror du att det är enkelt eller? här är det Men du får sätta upp själv! Citera
kerex132 Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Värst vad fu var angry finns det nån lättare. Citera
laynus Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Värst vad fu var angry finns det nån lättare.Nej för då får du massa reklam Citera
laynus Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 dom har satt reklam som länkar till dom... Citera
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Kan nån skicka nått sök script som typ när man skriver kalle så kommer kalle upp?Kan nån förklara för mig vad han menar? :S Citera
laynus Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 Kan nån skicka nått sök script som typ när man skriver kalle så kommer kalle upp?Kan nån förklara för mig vad han menar? :S Tror han menar en sökmotor till sin sida som man kan söka med... Citera
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Skrivet 14 Februari 2009 Här finns koden som du söker. Skriv: <input type="text" id="kalle" /><br /> <input type="button" value="visa" onclick="alert(document.getElementById('kalle').value);" /> Citera
laynus Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 Här finns koden som du söker. Skriv: <input type="text" id="kalle" /><br /> <input type="button" value="visa" onclick="alert(document.getElementById('kalle').value);" /> Okej jag har en fråga om det där?Den söker över hela internet eller hur? Jag skulle behöva ett php script som söker i en mapp efter filer som har meta tags i filen. Vet du hur jag gör det? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.