Gimcor Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Som rubriken lyder så letar jag frenetiskt efter en bakgrund till mitt skrivbord, men efter att ha googlat i en halvtimme nu vänder jag mig till någon av er som kanske kan hjälpa mig. Bakgrunden ser ut såhär: http://upload.snelhest.org/images/090125Untitled-1.png Skillnaden är att jag vill ha den i mycket större upplösning och jag har även för mig att denna bakgrund är en som följer med Mac-datorer. Hursomhelst så vore jag otrolig tacksam ifall någon hittade den. :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) jag kan inte göra något bättre än det här. men den bilden till höger kolla in den. :cool: va Redigerat 25 Januari 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) jag kan inte göra något bättre än det här.Mja, skulle jag bara vilja ha en större bakgrund med kvalitétsförlust hade jag valt "anpassa till skrivbordet" :( Redigerat 25 Januari 2009 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) jag kan inte göra något bättre än det här.Mja, skulle jag bara vilja ha en större bakgrund med kvalitétsförlust hade jag valt "anpassa till skrivbordet" :( hur många pixlar vill du ha då? och kolla in den till höger om den första Redigerat 25 Januari 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 det var ju ingen skillnad på den och orginalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Kan man inte försöka att pilla lite med bilden? Ungefär som fraktaler är uppbyggda? Asså jag menar, att man tar flera bilder och sätter in i samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Hehe lol :D Kanske inte vart så bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Hehe lol :D Kanske inte vart så bra ;) Där kom fraktal utseéndet fram!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Haha, jag tackar för att ni har kommit med väldigt kreativa förslag på den lilla bilden jag postade. Däremot så har jag hittat bakgrunden jag sökte efter i första hand. Till er som kanske också är intresserade av bilden så finns den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Haha, jag tackar för att ni har kommit med väldigt kreativa förslag på den lilla bilden jag postade. Däremot så har jag hittat bakgrunden jag sökte efter i första hand. Till er som kanske också är intresserade av bilden så finns den här. Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.