Gäst feeik Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Får du virus av runescape har du nog med all säkerthet försökt boota och laddat ner en boot som det var virus i eller laddat ner något annat till runescape som det var virus i... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurra2 Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 MEN varför såg jag då att virus från min data kom från RS när jag gjorde en scan då? Jag skulle vilja ha hjälp med det här problemet för jag skulle vilja spela RS virusfritt igen. Det var inte bara virus, jag fick nämligen trojaner oxå. Men dom fick jag bort utan problem Du får inget virus eller trojaner fron RS men det kan vara ett av dom här fusk sidorna som liknar rs eller så ljuger du eller så e det en privatserver med virus i. /// en hacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mellosa96 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ja jag har fått det en gång då sluda jag spela synd att man får virus det är ju kul :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jetix Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag har nästan aldrig fått virus från RuneScape. men jag har blivit scammad pga ett virus. jag loggade ut från datorn, sen när jag loggade in igen, hade jag förlorat full Bandos, Armadyl hilt och Berserker ring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag har nästan aldrig fått virus från RuneScape. men jag har blivit scammad pga ett virus. jag loggade ut från datorn, sen när jag loggade in igen, hade jag förlorat full Bandos, Armadyl hilt och Berserker ring.Jag är 100% säker på att du inte fått det viruset från runescape. Vilka andra sidor har du besökt som du inte brukar vara inne på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Men lägg av nu förf*n. Virus från Runescape? du måste ha besökt nån annan sida innan.... Redigerat 22 Februari 2009 av melvispressby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Virus från Runescape? Vart f*n har han fått det ifrån? Viruset måste ha lagt sig i en Runescape-fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jedarc Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Virus från Runescape? Vart f*n har han fått det ifrån? Viruset måste ha lagt sig i en Runescape-fil.Skaparen av tråden är uppenbarligen en idiot som inte har någon aning överhuvudtaget om vad han snackar om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Herregud vilket tjaffs. Runescape kan ge virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Herregud vilket tjaffs. Runescape kan ge virus.Nej. Skicka ett medelande till deras service och se själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Herregud vilket tjaffs. Runescape kan ge virus.Och sen har vi inte sett några bevis <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Men herregud! Sluta gå in på porrsidor som är skumma istället. ;) Det är dom som ger dig dina virus!! Fatta att du inte kan få virus från dom nån gång! Det kan endast vara ett virus som spridits till en fil som används när du spelar RS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg