Hoppa till innehåll

Virus Från Runescape

Gäst ShadowZelda

Rekommendera inlägg

Får du virus av runescape har du nog med all säkerthet försökt boota och laddat ner en boot som det var virus i eller laddat ner något annat till runescape som det var virus i...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

MEN varför såg jag då att virus från min data kom från RS när jag gjorde en scan då?

Jag skulle vilja ha hjälp med det här problemet för jag skulle vilja spela RS virusfritt igen.

Det var inte bara virus, jag fick nämligen trojaner oxå. Men dom fick jag bort utan problem

Du får inget virus eller trojaner fron RS men det kan vara ett av dom här fusk sidorna som liknar rs eller så ljuger du eller så e det en privatserver med virus i.

/// en hacker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nästan aldrig fått virus från RuneScape. men jag har blivit scammad pga ett virus. jag loggade ut från datorn, sen när jag loggade in igen, hade jag förlorat full Bandos, Armadyl hilt och Berserker ring.

Jag är 100% säker på att du inte fått det viruset från runescape. Vilka andra sidor har du besökt som du inte brukar vara inne på?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Virus från Runescape? Vart f*n har han fått det ifrån? Viruset måste ha lagt sig i en Runescape-fil.

Skaparen av tråden är uppenbarligen en idiot som inte har någon aning överhuvudtaget om vad han snackar om...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud! Sluta gå in på porrsidor som är skumma istället. ;) Det är dom som ger dig dina virus!! Fatta att du inte kan få virus från dom nån gång! Det kan endast vara ett virus som spridits till en fil som används när du spelar RS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...