Hoppa till innehåll

Ryl3 Vem Spelar?


pompon
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!! Jag bara undrade vem som spelade Ryl3 (Row). Det skulle vara det nya Ryl2 men dom som har gjort det är inte godkända av skaparna av Ryl2 att uppdatera Ryl så dom gjorde ett eget. Jag vill bara tipsa om spelet det är ass kul själv har jag inte kommit så långt ännu men jag är level 17 defender. Jag spelar detta istället for Ryl2 för att kan inte spela Ryl2 vet inte varför :P . Det här är klasserna du kan spela som:

Assasin: En snabb gubbe med dagger.

Archer: Jag tror du vet vad det är men en gubbe som är bra på longrange använder longbow eller crossbow och dagger.

Cleric: Vet inte så mycket om den här klassen men du kan hela party members och får lätt party det var det jag vet.

Priest: Ungefär samma som Cleric tror jag.

Defender: En svärdsman som har bra försvar och mycket hp dock inte så bra attack.

Warrior: En svärdsman med som har mellan försvar och mellan hp den har mellan attack också. :P

Enchanter: En mage som använder både dagger och pilbåge ungefär som archer men har mer spells.

Sorcer: En mage som har bra spell attack men inte bra hp eller def.

Det var alla humans (det är bara dom jag vet) men om någon annan spelar som akkan kan du gärna lägga up om dom. :) Webbsidan är:

www.returnofwarrior.com

Redigerat av pompon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska bara installera sen ska jag köra me du villken class tycker du att jag ska vara?

och en grej till finns det instacer?

Det får du bästemma själv vilken class det beror på vad du tycker är roligast. Vad menar du med instacer (förmodligen finns det inte).

 

Jag ska bara installera sen ska jag köra me du villken class tycker du att jag ska vara?

och en grej till finns det instacer?

Det får du bästemma själv vilken class det beror på vad du tycker är roligast. Vad menar du med instacer (förmodligen finns det inte).

 

Jag heter AxeDef föresten. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du köra sen men gör man quest?

vad är ryl3 för spel? vad går det ut på?

 

Det är ett mmorpg spel :P

 

Vill du köra sen men gör man quest?
Ja man gör quest och det är bäst att göra så många quester som möjligt i början för då får man mycket pengar och levelar fort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...