Tortilla Skrivet 26 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Nu har jag gjort om det lite grann,,, vart det här bättre? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Nu har jag gjort om det lite grann,,, vart det här bättre? :huh:Haha, nej, verkligen inte. Kör på ForlorNs/Razecs system med ett grafikkort som passar dig bäst så ska du få se att du får ut mycket mer prestanda. Det system du har slängt ihop är inte ens kompatibelt med de delar du har valt. Redigerat 26 Januari 2009 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Nu har jag gjort om det lite grann,,, vart det här bättre? :huh: hahaha varför ett enormt chassi med nätagg+ett extra nätagg, raidkort, ljudkort, ssd, gtx 280, ingen kylpasta, ddr3, ddr2 moderkort och en kass processor? :P Redigerat 26 Januari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.