Raptomex Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det var förra veckan ni skickade in.. Det är ny tävling, ny bild. Tack contox ;) Kanske 4+ månader efter. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det var förra veckan ni skickade in.. Det är ny tävling, ny bild. Tack contox ;) Kanske 4+ månader efter. ^^ Ja ^^. Får see kanske till och med hinner komma med ett bidrag till denna sotw :P däremot kanske det inte blir specielt bra x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 (redigerat) Thunderboy & husko. När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_< Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag. Wtf?? Jag skickade in min bild :huh: Nej det har du inte. Konstigt.. Redigerat 29 Oktober 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Nu har jag skickat in ett till bidrag. Hoppas det kom fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Thunderboy & husko. När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_< Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag. Wtf?? Jag skickade in min bild :huh: Nej det har du inte. vaf*n vf skulle jag ljuga?? :angry: Inte vet jag vad som pågår i p12s hjärnor. Men en sak är klar, du har inte skickat in ett bidrag. Du kanske har skickat fel, du kanske inte lyckades skicka iväg den, men jag har inget bidrag av dig i min pm lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Thunderboy & husko. När ni skriver att ni ska skicka in ett bidrag så förväntar jag mig också att ni gör det. Om ni inte tänker göra en bild så ska ni inte skriva här eller... Detta är ändå inte en tråd som bidrar er med fuskrank. <_< Tillägger även att omröstningen startas imorgon oavsett nuvarande bidrag. Wtf?? Jag skickade in min bild :huh: Nej det har du inte. vaf*n vf skulle jag ljuga?? :angry: Inte vet jag vad som pågår i p12s hjärnor. Men en sak är klar, du har inte skickat in ett bidrag. Du kanske har skickat fel, du kanske inte lyckades skicka iväg den, men jag har inget bidrag av dig i min pm lista. Okej mitt fel kanske..12s hjärnor??Är inte 12.. Är 14 år lol säga inget om du vet inte dude. ;) Redigerat 29 Oktober 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 börjar inte omröstningen snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Jag ber om ursäkt för min försening. Jag har inte haft möjligheten att gå ut på fuska.se under helgen. Men jag ska ta och organisera alla bidrag och en omröstning kommer ni få se imorgon. :) Omröstningen kommer pågå från måndag till torsdag. Detta innebär att det kommer inte anordnas en ny tävling vecka 6. Redigerat 1 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.