Layton Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Hejsan, jag såg ett fusk som någon hade skrivit men jag hittar det inte nu! Det är ett tips hur man blir en ängel. Och jag vill så gärna att min sim ska bli det! Hjälp mig. MVH Gabriella Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Hejsan, jag såg ett fusk som någon hade skrivit men jag hittar det inte nu! Det är ett tips hur man blir en ängel. Och jag vill så gärna att min sim ska bli det! Hjälp mig. MVH Gabriella går inte att bli en ängel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag har också läst det men vet ej vart, det var nåt om att bli påkörd av en bil, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Jag hittade fusket... Fusket är gjort av användaren "SimsNerd". Fusket finns på The Sims 2 Året runt (Seasons). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg