razmus8899 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 hey,som rubriken säger så behöver jag lite hjälp here is the problem :lol: :när jag ska spela cs:s på min dator så står det: this game is currently unavilable. please try agien soon. men jag har väntat i mer än 1timme (tog bilden i nyss) en bild är mer än 1000 ord so heres the picture! så help pl0x.tack på razmus8899! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Pröva starta om datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Starta om datorn kmr antagligen att funka eller bara gå in i aktivitetshanteraren och stänga ner steam.exe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 27 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 kanske starta om datorn men ska ominstallra det efter skolan hände så för min kompis han sa inget för en nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Det har hent mej me ja startar om STEAM de funkar för mej allafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Det har hent mej me ja startar om STEAM de funkar för mej allafallaa ibland så händer det så för mig med men då startar jag om datorn sen funkar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Orkade inte installera om css men det funkar bara jag startar om STEAM.thx till er some en då skrev! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg