💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Mest Känd

30 svar · startad

Trådstartare #1

Vilken är mest känd??? Och det är inte lönt ni börjar klaga över att jag skulle hat med fler alternativ, för detta handlar om en sak jag och en kompis diskuterade innan.

Senast ändrad:

Stairway to heaven.

Sweet child o mine

Sweet Child O' Mine är nog mer känd för majoriteten imo.

bägge är rejält kända :P gillar dom båda men eftersom jag inte tycker led gör(gjorde) så bra låtar så får det bli sweet child o'mine :)

27 Jan 2009

Visste inte ens att det fanns en låt som heter stairway to heaven ='D

Däremot sweet child o mine.

SCOM helt klart

Är uppväxt med GNR fans till päron vilket gör Sweet Child O´Mine till den mest kända.

Sweet Child..

Guns låt.

Stairway to heaven

Sweet child o mine.

Trådstartare #13
↗ till inlägget

bägge är rejält kända :P gillar dom båda men eftersom jag inte tycker led gör(gjorde) så bra låtar så får det bli sweet child o'mine :)

Jag pratade om mest känd, inte bäst....

Sweet Child O' Mine

SCOM!

28 Jan 2009

Stairway to heaven är mest känd runt om i världen. Men Sweet child o´mine är ju också knd men inte lika mycket. Fast Sweet child o´mine är ju sjukt mycket bättre dock ;D

↗ till inlägget

Stairway to heaven är mest känd runt om i världen. Men Sweet child o´mine är ju också knd men inte lika mycket. Fast Sweet child o´mine är ju sjukt mycket bättre dock ;D

No Way att sweet child o mine är bättre än Stairway to heaven O:
Moderator Moderator

Tror Sweet Child o'mine är mer känd. Det borde den vara i alla fall, Stairway to Heaven suger ^^

↗ till inlägget

Sweet Child..

O' Mine!

Swett child o' mein HEHE även om jag redan sagt det, men nu har ju rösterna blivit röstade korrekt (:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in