Gäst krook205 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Hej, jag tänkte skapa en ny lek, där man översätter texten på en låt, om den är svensk så skriv engelska annars tvärtom, så får man gissa artistnamnet / bandnamnet på vem som har gjort låten. ( man behöver inte översätta ordagrant, och inte skriva hela låttexten ). Jag börjar då: om jag nånsin, om jag aldrig få mig förstå tanken detsamma få mig se, få mig bli få mig att förstå du är här för mig Ta detta liv, Jag är här stanna ett tag och andas mig in Ta detta liv, Jag är här stanna ett tag och andas mig in
Gäst Darkshiver Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Take this life med In Flames?
TiredRacoon Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Inte ens en ordentlig översättning =/
Gäst krook205 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Rätt, och vad spelar det för roll? om du vill så ändrar jag texten och översätter ord för ord, hur låter det va?
Gäst Darkshiver Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Kom upp för att möta dig Du vet inte hur underbar du är Jag behövde hitta dig, för att säga att jag behövde dig Berätta att jag struntat i dig Berätta dina hemligheter och fråga mig dina frågor Oh, låt oss starta om från början Springandes i cirklar, skapar svansar Bortsett från cheferna på vetenskapen Klaga inte, jag översatte själv ;>
Gäst krook205 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 skrev till Tolin, och vet inte vilken låt det är : P
Boffaroffe Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 http://www.fuska.se/forum/Forumlekar_Med_T...nd-t115260.html Låst.
Rekommendera inlägg