Chihuahua Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 :( Hur i hela världen får man Post-iron age (AoE) eller Post-Imperial Age (AoE II) Det går att välja när man gör egna scenarion, men hur får man dem om man kör t.ex. Random Map??? Citera
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 om man väljer post Imperial age så får man börja med alla saker tror jag Citera
Chihuahua Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Skrivet 5 April 2004 Kanske det, men jag vill veta hur man får det i t.ex. Random Map? Citera
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Menar du typ att man ska gå upp till den i t ex random map isåf så går det inte.. Citera
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 :( Hur i hela världen får man Post-iron age (AoE) eller Post-Imperial Age (AoE II) Det går att välja när man gör egna scenarion, men hur får man dem om man kör t.ex. Random Map??? Det var ganska längesedan jag spelade det... :huh: (Kommer inte ihåg) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.