Jos Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Hjälp jag får aldrig Dry Bowser. Jag har gjort det man ska men jag får han aldrig är det någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Antingen så får du 1 star rank eller mer i alla 150cc Wii kupper (inte retro) eller så kör du typ några tusen race så får du han också. Men det med 1 star är enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Ok ska testa, men nu när jag tänker på det så har jag inte fått Nitrocycle heller jag har fått 1 eller högre stjärn rank i alla retro grand prix cups 100cc. Måste man få en stjärn rank där med i alla wii cups 100cc? Redigerat 28 Januari 2009 av AxeMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Nepp, bara star rank i 150cc Wii kupperna. Men som övning kan du ju ta star rank i alla 50cc och 100cc kupper innan du ger dig på 150cc, det gjorde jag och det gav grymma resultat. Har star rank i alla kupper nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag har stjärn rank i alla 50cc och det är bara 2 cuper kvar i 100cc så jag kan nog klara att få stjärn rank i alla wii 150cc cups. Men det där med Nitrocycle är det inte så man ska få den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 star rank i alla 100cc wii kupper har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Dry Bones heter han väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Dry Bones heter han väl ?Det finns en som heter Dry Bones och en som heter Dry Bowser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Tack Ruthar nu har jag Nitrocycle och Dry Bowser. Men jag undrar en till sak hur får man B Dasher MK 2? Redigerat 2 Februari 2009 av AxeMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 jadu, du ska låsa upp 24st expert ghost på time trials, det gör du genom att slå de första Ghosten med ungefär 7 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zzzzzzzozaza Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 vad är expert staff/expert ghost för någonting? fattar nada :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 vad är expert staff/expert ghost för någonting? fattar nada :huh:Gå in på Time trials så får du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.