chrillechrille Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Mitt Vice City (GTA) är helsjukt HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Hur menar du då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrillechrille Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jo, jag har nyss köpt det och när jag ska göra det första uppdraget så bara fastnar spelet. Skärmen är helsvart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 om det var begangnat kolla om det är repor eller kräv pengarna tillbaka om det är någon garanti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det är ca 50 falska GTA: VICE CITY som är släppta i sverige någon penga galning som har släppt dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 mitt va inte falskt iaf... d fungerar perfekt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Verkar som spelet är något fel på, så jag tycker att han ska gå tillbaka med det o hoppas att du har kvittot kvar.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 [Rensat] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Rensat?? oki, jag förstod.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Konstigt...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Konstigt, vad menar du?? Ja, att spelet är konstigt eller?? Mitt fungerar bra, spelet alltså?! mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg