laynus Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Hej jag håller på jobbar på coczo.se nya design då har jag stöt på 2 problem 1.Menyn vill inte vara i mitten. 2.Banern visas på min dator men inte när jag laddar upp den. länk:Här kan du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Vilken div ligger bannern i? Redigerat 28 Januari 2009 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 #chromemenu ul{ border: 1px solid #BBB; width: 100%; background: url(media/chromebg.gif) center center repeat-x; padding: 10px 0; margin: 0; text-align: left; /*set value to "right" for example to align menu to the left of page*/ } I style.css Ändra text-align: left; till text-align: center; ska funka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Du upprepar 1 sak 2 gånger på din sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 #chromemenu ul{ border: 1px solid #BBB; width: 100%; background: url(media/chromebg.gif) center center repeat-x; padding: 10px 0; margin: 0; text-align: left; /*set value to "right" for example to align menu to the left of page*/ } I style.css Ändra text-align: left; till text-align: center; ska funka då. funka ej blir bara center på menyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.