japsan06 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Hejsan, har hört att man känar mkt på big bones. Men måste man vara member för att få tag i sånna????? =O :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Hejsan, har hört att man känar mkt på big bones. Men måste man vara member för att få tag i sånna????? =O :angry: Neje du behöver inte vara member. om du dödar hill giant så brukar dom droppa big bones och hill giants finns på vägen till barbian village(fel stavning) och sen innan bron så tar du höger sen går du rakt fra sen sp kommer du till ett litet hus men för att komma in där behöver du en brass key och den kan du köpa i G.E sen så äre bara öppna dörren och gå ner för stegen sen så äru framme :D haha vet att det är en dålig guide men fick skynda mit skulle dra iväg Redigerat 28 Januari 2009 av RySs3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Hejsan, har hört att man känar mkt på big bones. Men måste man vara member för att få tag i sånna????? =O :angry: Neje du behöver inte vara member. om du dödar hill giant så brukar dom droppa big bones och hill giants finns på vägen till barbian village(fel stavning) och sen innan bron så tar du vänster sen kommer du till ett litet hus men för att komma in där behöver du en brass key och den kan du köpa i G.E sen så äre bara gå ner för stegen sen fixa big bones Öhh.. vilket håll kommer du ifrån? Om du går vänster innan bron och du är på väg till barbarian village? <_< Gå till varrock > Gå lite nord väst till Cooking Guild > Gå väst > Gå in i huset (Du behöver "Brass Key" för att komma in i huset) Gå nord om falador > gå nord öst till barbarian village > Fortsätt gå öst genom barbarian village > gå över bron > gå norr > gå in i huset.. Klätta ner för stegen och gå lite öst, här är det hill giants, plocka upp big bones och limpwurt roots, om du är lite lägre level så antingen gå inte dit eller ta med 13 trouts/tunas eller något.. När du har 28 limpwurt roots/big bones gå till banken i Varrock och banka dom eller gå till GE och sälj dom på en gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ramone Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 du kan oxå döda mossgiggant dom finns i en kloak nära lilla banken i varrok dom är i lvl 48 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Förmodligen vet du vart Grand Exchange ligger. Om du går ut genom den södra porten, så gå bara lite väst, så är det där. Det är en Brass key du behöver. Den kan du köpa på G.E, men Hill Giants är level 28, så är du under det så kanske du ska vänta lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Förmodligen vet du vart Grand Exchange ligger. Om du går ut genom den södra porten, så gå bara lite väst, så är det där. Det är en Brass key du behöver. Den kan du köpa på G.E, men Hill Giants är level 28, så är du under det så kanske du ska vänta lite. Om han är en Obby mauler med 70 str är han fortfarande under cb 28 och 1 hit k0ar alla giants :) så han klarar sej nog bra där då :P men tror inte han är det eftersom han inte visste att big bones var för både f2p och p2p :P Redigerat 28 Januari 2009 av Atreyu4Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Förmodligen vet du vart Grand Exchange ligger. Om du går ut genom den södra porten, så gå bara lite väst, så är det där. Det är en Brass key du behöver. Den kan du köpa på G.E, men Hill Giants är level 28, så är du under det så kanske du ska vänta lite. Om han är en Obby mauler med 70 str är han fortfarande under cb 28 och 1 hit k0ar alla giants :) så han klarar sej nog bra där då :P men tror inte han är det eftersom han inte visste att big bones var för både f2p och p2p :P Nu utgår jag från att det är en första gången spelare. Hade han skirivt att han var en Obby Mauler med 70 str, så hade jag heller inte skrivit det jag skrev. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Förmodligen vet du vart Grand Exchange ligger. Om du går ut genom den södra porten, så gå bara lite väst, så är det där. Det är en Brass key du behöver. Den kan du köpa på G.E, men Hill Giants är level 28, så är du under det så kanske du ska vänta lite. Om han är en Obby mauler med 70 str är han fortfarande under cb 28 och 1 hit k0ar alla giants :) så han klarar sej nog bra där då :P men tror inte han är det eftersom han inte visste att big bones var för både f2p och p2p :P Nu utgår jag från att det är en första gången spelare. Hade han skirivt att han var en Obby Mauler med 70 str, så hade jag heller inte skrivit det jag skrev. :P hehe inte jag heller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg