Gäst Waldorf Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Hejsan jag har precis börjat spela Warhammer 40,000: Dawn of War Soulstorm och jag skulle vilja fuska lite men på alla sidor så står det Ctrl + Shift + ~ men det står ochså på vissa ställen att man måste göra någe som hette -dev. någon som vet hur man gör? EDIT: tror jag fått till det här med -dev men det funkar fortfarande inte, inget händer Redigerat 28 Januari 2009 av Waldorf Citera
Organism Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Found it. Start Skirmish Mode. When choosing the GAME OPTIONS, "Allow Cheats" must be set to YES. When playing, press [Ctrl]+[shift]+[~] (tilde) and then type any of the following codes in the console: Citera
Gäst Waldorf Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 vet. har gjort det där men det funkar fortfarande inte, men det stod på vissa ställen att man skulle sätta -dev på slutet av genvägen. men det funkar fortfarande inte Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.