VAZE Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Jag har en fråga, jag har ett account som är upgraderat till TBC och wotlk. Men jag har inte wow installerat på min dator och frågan är måste jag installera både tbc och wotlk, eller räcker det om jag installerar bara wotlk ?
Boffaroffe Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Du måste ha vanilla wow för att kunna installera tbc. Och för att kunna installera måste du hat tbc.
VAZE Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Du måste ha vanilla wow för att kunna installera tbc. Och för att kunna installera måste du hat tbc. Ok, ty
ExorZ Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Du måste ha vanilla wow för att kunna installera tbc. Och för att kunna installera måste du hat tbc. Ok, ty På min bärbara fick jag nå uppdate, tror jag haft wotlk förut men när jag försökte starta stod de nå om install TBC, satte in cd1 sen verkade de som den laddade ner hela tbc och wotlk :o kanske bara nå update för att jag inte spelat på länge och den var tvungen att patcha men visades som jag inte hade de installerat.
addeB Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 när jag köpte ny dator behövde jag bara installera vanliga och wotlk :huh:
Rekommendera inlägg