babbo Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Har kommit till frost island för att söka metaller. Nu har jag fastnat i istemplet i ett rum med 2 ögon, som man antagligen skall skjuta på. Men dom stänger sig när jag skjuter på dom (står vänd mot dom) och öppnar sig när jag har ryggen mot. Hur kommer jag vidare???? Hjälp!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freggan Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 det var ett tag sen jag spelade det! pga tappat bort mitt nds men jag tror du ska använda det där snöret på dom två stolparna som är där och sen ska du skjuta pilar på snöret! (stå framför snöret) :gitarr: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Ja du ska spänna upp ett snöre mot 2 stolpar sen skjuter du en pil mot snöret så pilen studsar mot ökonen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg