ALL Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 jag har lite problem med mitt nätverk till ps3 online jag har kopplat mig från väggen (com hem) till modemet sen till ps3 men det funkar inte det står att nätverket är aktivt jag testar internet hela tiden men det misslyckas jag har varit inne på inställningar och provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 jag har lite problem med mitt nätverk till ps3 online jag har kopplat mig från väggen (com hem) till modemet sen till ps3 men det funkar inte det står att nätverket är aktivt jag testar internet hela tiden men det misslyckas jag har varit inne på inställningar och provat Jag har själv inte en PS3 utan en Xbox 360. Vet inte hur det är med PS3 :/ Men.. Man ska ju väl ta ethernet sladden från PS3n till modemet bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.