Gäst ponta500 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 hej jag har en fråga om vilket gummi man ska ha till en slangbella :o Citera
Organism Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 hej jag har en fråga om vilket gummi man ska ha till en slangbella :o Ta ngt du hittar, jag hade cyckel slang. Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 hej jag har en fråga om vilket gummi man ska ha till en slangbella :o Ta ngt du hittar, jag hade cyckel slang. Isterband, muskelsenor är rätt flexibla. Eller cykelslang. Citera
Organism Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 hej jag har en fråga om vilket gummi man ska ha till en slangbella :o Ta ngt du hittar, jag hade cyckel slang. Isterband, muskelsenor är rätt flexibla. Eller cykelslang. Du kan få lite av mig! Citera
Gäst ponta500 Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Skrivet 29 Januari 2009 hej jag har en fråga om vilket gummi man ska ha till en slangbella :o Ta ngt du hittar, jag hade cyckel slang. Isterband, muskelsenor är rätt flexibla. Eller cykelslang. Du kan få lite av mig! tack Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.