Darkdevil Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Tjo alla fuskare! Nu är det så att jag tänker lägga ner med Wow och börja lira Warhammer istället. Och nu undrar jag om det finns nån bra server ni kan rekomendera? Och finns det olika sorters servrar som på Wow? (Typ rp servrar och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Mm, om jag kommer ihåg rätt så finns det Core, som är PvE (om jag minns rätt, som sagt), rp, open RvR (som är pvp) och en blandning av rp och open rvr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 om du vill köra core så recomenderar jag karak norn core kan du bara köra ovo i rvr zoner och senarion. open rvr kan du köra pvp överallt vet dock ingen bra sådan server. sedan finns det rp servrar och rvrrp servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Karak Norn - Rekommenderas Spelar själv på Destruction där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ok, tack för svaren. Nu ska jag bara försöka komma på vilken klass jag vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Ok, tack för svaren. Nu ska jag bara försöka komma på vilken klass jag vill spela. Det är svårt att bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.