OpeningTitles Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det finns en sak så hör att man blir en kyckling man ska döda en kalkon men vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Jag antar att du pratar om kalkon emoten? Man ska inte döda något, man fick kalkon emoten i julas under högtiden. Du får vänta tills nästa jul, då kan du låsa upp emoten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Det är försent att fixa det nu den fick man vid julas som raptomex sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag antar att du pratar om kalkon emoten? Man ska inte döda något, man fick kalkon emoten i julas under högtiden. Du får vänta tills nästa jul, då kan du låsa upp emoten. Om det är Kalkon emoten ni snackar om så var man tvungen att döda Kalkoner tills man fick den...Och det var inte under Jul, utan under Thanksgiving, en amerikansk tacksägelse där man alltid äter Kalkon, därav emoten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag antar att du pratar om kalkon emoten? Man ska inte döda något, man fick kalkon emoten i julas under högtiden. Du får vänta tills nästa jul, då kan du låsa upp emoten. Om det är Kalkon emoten ni snackar om så var man tvungen att döda Kalkoner tills man fick den...Och det var inte under Jul, utan under Thanksgiving, en amerikansk tacksägelse där man alltid äter Kalkon, därav emoten. Ja. Men nästa jul, då behöver man inte göra något för att låsa upp den, utan den låses upp när man gör questen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Man fick den under thanksgiving.. Nu fåru vänta tills höst :( Men 1xon1, jag tycker det verkar som du behöver hjälp med allting <_< Du borde lära dig engelska så du kan hjälpa dig själv <_< Till exempel skulle du kunna prata med andra folk på rs och titta på tip.it, zybez, runehq och dom ;) English ftw :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Man fick den under thanksgiving.. Nu fåru vänta tills höst :( Men 1xon1, jag tycker det verkar som du behöver hjälp med allting <_< Du borde lära dig engelska så du kan hjälpa dig själv <_< Till exempel skulle du kunna prata med andra folk på rs och titta på tip.it, zybez, runehq och dom ;) English ftw :D Vad gör det om han frågar om hjälp? Det är faktiskt det detta forum är till för- att be om hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Det enda hjälpen jag vill ha det är att klara ut dragon slayer och Shield of arrav. Har klarat ut alla förutom dem som jag sa nyss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg