Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 gillar du piccolo varför har du son-gohan på avatar då :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag gillar inte Dragonball. Har inte läst nå'n men det verkar inte va min stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 min favvo e vegeta.har alla böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ok men nåra i min skola säger att 42 har inte kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Tycker ni att jag ska börja läsa one piece vad handlar det om ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Min favvo är Son Goku och jag har alla 42 böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jo drgon ball är skit grymt och ja har alla 42 böckerna... men kööp one piece den e skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Tröttnade efter 10 nummer. Köper manga från japan och läser eller läser på datorn. Vadå? Kan du japanska eller? Och hur kan du läsa det på datan? :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag har bara jakten på drakkulorna o äventyret i himlen o kampen mot nappa men kampen mot nappa är min bästa bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Jag har läst alla och min favvo är Son-Gohan. Imorgon(4 november) kommer den andra dragonball tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 dragonball kaseter kom ut föra månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag har läst alla och min favvo är Son-Gohan. Imorgon(4 november) kommer den andra dragonball tidningen. Vadå för ny tidning?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.