Kakanrott Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag har läst alla och min favvo är Son-Gohan. Imorgon(4 november) kommer den andra dragonball tidningen. Vadå för ny tidning?? Dragonball har kommit ut på tidning också förstår du :wink: De är en serie som inte är med i böckerna och den är i färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 dragonball kaseter kom ut föra månaden Menar du filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 serietidning eller? isåfall är det Penny för mig, har prenumererat i två år snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 dragonball kaseter kom ut föra månaden Menar du filmerna? ja jag menar filmer dem tog inte ut förut dem sa det var för voldsamnt så nu tog dem ut i toysrus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 dragonball kaseter kom ut föra månaden Menar du filmerna? ja jag menar filmer dem tog inte ut förut dem sa det var för voldsamnt så nu tog dem ut i toysrus Jag har köpt båda dom. 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
01 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 har bara läst 1, 2, 3, 4, 5 och 6an, :oops: dom e jäkligt bra, tycker son-goku e coolast... Det e värsta beroende frammkallande... Läser man en så måste man ha en till. (Läser en på en eftermiddag!) D e great!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 serietidning eller? isåfall är det Penny för mig, har prenumererat i två år snart.*off topic* håll dig till tråden tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har läst alla och min favvo är Son-Gohan. Imorgon(4 november) kommer den andra dragonball tidningen. Vadå för ny tidning?? Dragonball har kommit ut på tidning också förstår du :wink: dom e skit Akira Toriyama har ju inte ens skrivit dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 dragonball kaseter kom ut föra månaden Menar du filmerna? ja jag menar filmer dem tog inte ut förut dem sa det var för voldsamnt så nu tog dem ut i toysrus Men asså! Hur kan dom, Det är ju bara tecknat, Men det gör väl inget, Toysrus är ju inte den enda leksaks affären (Samma sak hände med 1:an, Dom slutade sända Darkwing Duck för det var för våldsamt, Det är också tecknat men nu håller jag mig till tråden)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har 4 dbz. Dom är lite konstiga, man börjar längst bak... skumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har läst alla och min favvo är Son-Gohan. Imorgon(4 november) kommer den andra dragonball tidningen. Vadå för ny tidning?? Dragonball har kommit ut på tidning också förstår du :wink: dom e skit Akira Toriyama har ju inte ens skrivit dom Vad spelar de för roll om han har skrivit dom jag tycker GT också är bra fast han inte skrivit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har 4 dbz. Dom är lite konstiga, man börjar längst bak... skumt.. Dom är gjorda i Japan och där läser man bakifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.