zigma Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 jag har DBZ boduki och jag har nr.1-34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag har också db budokai jag ska snart köpa 2:an :D jag har också böckerna 1-42.Men en grej är dåligt det är att det inte kommer ut DBGT! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 JAg har läst alla böcker jag tycker inte att dom e så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag kn stolt säga att jag har alla 42 böcker raddade på hyllan hemma och tillsammans skapar dom en fin liten "tavla" kan man säga. :D Jag tycker nog att sista boken är bäst, alltså 42:an när Vegeta och Son-Goku gör fusionen och blir vegetto :) Det äger! http://utenti.lycos.it/DragonNewPlanet/vegetto007.jpg Han ääääger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag har bar 34 böcker :frown: men jag har filmer på datan så jag kan se lite före, jag har bara när dom möter buu den e ju as grymt när son-goku och Vegeta gör fusionen, men jag tycker det e ännu grymare när goten och trunks gör det, men Vegetto äger allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.