JosJuice Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 ok, vad bra för jag har en unown och den är O tror jag så det skulle ändå vara för sent. Men allvarligt, Nintendo måste väl ha gjort på nåt sätt så att man kan få Celebi, för det kan ju inte vara meningen att man bara ska kunna göra det olagligt eller genom glitching.Event. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 De finns så att Nintendo kan göra events för speciella pokemon så att de kan tjäna mer pengar på dig som konsument eftersom du vill "fånga allihop". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Det är väl gratis att gå på events? (jag räknar inte in ev. resekostnader) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Bara för att det är gratis för dig som äger spelet så det ju inte gratis för dem som arangerar det, typ som Gamestop som delade ut Deoxys förra sommaren i USA till Pearl/Diamond. :P (Jag har den Deoxyn btw ;o ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 WHAT?! Var du i USA då av en slump?? Eller är du bara en mega geeek? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag råkade få reda på Serebii att de skulle dela ut Deoxy när jag skulle vara i USA, så det var en slump. :P Annars kan man ju bara söka efter någon som kan tänka sig att byta sin event pokemon... Kan byta min om någon har ngt att erbjuda... ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Gå in på ica, köp 15 chokladgrodor med harry potter kort, gå ut ur affären, ta tre steg åt höger, backa tre steg och gå in i affären, ät 2 chokladgrodor och köp sen 2 trisslotter, skrapa den 5e trisslotten och då ska du vinna 2 000 000:- , köp då en lila Celebi i närmsta kassa, koppla in den i ditt gameboy och VIPS! du har en shiny celebi! Använd Dave37's länk om du inte har ett ica till hands. Vad faan menar du? vadå ica det går väl inte SÄG VAD DU MENAR NU!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Gå in på ica, köp 15 chokladgrodor med harry potter kort, gå ut ur affären, ta tre steg åt höger, backa tre steg och gå in i affären, ät 2 chokladgrodor och köp sen 2 trisslotter, skrapa den 5e trisslotten och då ska du vinna 2 000 000:- , köp då en lila Celebi i närmsta kassa, koppla in den i ditt gameboy och VIPS! du har en shiny celebi! Använd Dave37's länk om du inte har ett ica till hands. Vad faan menar du? vadå ica det går väl inte SÄG VAD DU MENAR NU!!!!!! >_< Du förstår väl att han inte menar allvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Klart han skämtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Rosa Zubat och Grön Onix är väl shiny pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg