bazti Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Vill bara säga att patch 1.2 kommer imorgon och serverna går ner klockan 8 och kommer upp någon gång på eftermiddagen. Denna patch för med sig Slayer och Choppa. Ladda upp eran WAAAGH, kom på ett sätt att slippa skolan och powerlevla. För detta kommer bli hur grymt som helst. Synd att det skulle kommit idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Snart får vi köra Choppa å Slayer :D Serverna skulle gå upp igen 17.00, så det blir väl snart' Nu är serverna uppe igen :D Redigerat 11 Mars 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Gott om dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 j*vla choppa/slayer zergs i Scenarios, ORvR, överallt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 j*vla choppa/slayer zergs i Scenarios, ORvR, överallt :o Japp, de försvinner snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Alla gör choppa och slayer nu bara för att testa en ny class men om ett tag så kommer det inte alls vara lika många som det e nu. För dom kommer att inse att alla är det och då är det inte lika roligt själv har jag en choppa men har inte börjat spela på den än ska vänta några veckor, och slayer vill jag inte göra dom verkar inte roliga xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Alla gör choppa och slayer nu bara för att testa en ny class men om ett tag så kommer det inte alls vara lika många som det e nu. För dom kommer att inse att alla är det och då är det inte lika roligt själv har jag en choppa men har inte börjat spela på den än ska vänta några veckor, och slayer vill jag inte göra dom verkar inte roliga xD Tror jag ska spela slayer på Burlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag tycker du ska göra en choppa det verkar så mycket toligare faktiska. om du kollar på bilden som den andra har printat in på ämnet så e det flre slayer än choppa så det kommer att vara för många slayer till slut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har en Choppa, fast skulle valt Order egentligen, diggar dvärgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bronkis Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Haha okej. men vad tycker du om choppa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Haha okej. men vad tycker du om choppa då? Något sent kanske... De var helt okej, hann inte spela så mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.