Molntuss Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 f*n, det fattas en nyckel fortfarande å jag har varit i alla rum (tror jag) finns det nått man kan göra, hemliga dörrar, spela flöjt på fler ställen än när man ska ner i vattnet eller få de två kuberna i rummet brevid? jag har varit uppe i "labyriten" å tagit nyckeln man får när man klättrar upp genom taket...usch vad irriterande! :( Ingenstanns man kan spränga kanske? Varit runt i flera timmar nu...:D tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 OOT så klart! :) Man måste in till kistan i mitten för att få ice arrows, men jag har fixat alla rum men en nyckel fattas, måste ha slösat nycklar i onödan : P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 OOT så klart! :) Man måste in till kistan i mitten för att få ice arrows, men jag har fixat alla rum men en nyckel fattas, måste ha slösat nycklar i onödan : P Det var inte alls självklart att du menade OoT, för det heter inte Training Camp, utan Gerudo Training Ground. Hade du skrivit så hade vi fattat direkt. Det kan också vara bra att skriva vilket spel man pratar om. Dessutom kan man inte spela flöjt i OoT. ;) Vad gäller nycklarna kan du ha gått åt fel håll i ice arrow-rummet. Du ska börja åt vänster och inte åt höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Ahh....ok training ground då! :P Men hur ska jag göra då? Jag måste ju ha ice arrows väl? För jag har nog öppnat åt fel håll först, tror det gick 2 nycklar då...illla, men det måste ju finnas nått sätt att få flera nycklar! TIPS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Rumiko @ 05/04-2004 17:28:35) OOT så klart! :) Man måste in till kistan i mitten för att få ice arrows, men jag har fixat alla rum men en nyckel fattas, måste ha slösat nycklar i onödan : P Det var inte alls självklart att du menade OoT, för det heter inte Training Camp, utan Gerudo Training Ground. Hade du skrivit så hade vi fattat direkt. Det kan också vara bra att skriva vilket spel man pratar om. Dessutom kan man inte spela flöjt i OoT. ;) Vad gäller nycklarna kan du ha gått åt fel håll i ice arrow-rummet. Du ska börja åt vänster och inte åt höger. Vad snackar du om, såklart man kan spela flöjt(Ocarina) i Oot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 18:57:44) (Rumiko @ 05/04-2004 17:28:35) OOT så klart! :) Man måste in till kistan i mitten för att få ice arrows, men jag har fixat alla rum men en nyckel fattas, måste ha slösat nycklar i onödan : P Det var inte alls självklart att du menade OoT, för det heter inte Training Camp, utan Gerudo Training Ground. Hade du skrivit så hade vi fattat direkt. Det kan också vara bra att skriva vilket spel man pratar om. Dessutom kan man inte spela flöjt i OoT. ;) Vad gäller nycklarna kan du ha gått åt fel håll i ice arrow-rummet. Du ska börja åt vänster och inte åt höger. Vad snackar du om, såklart man kan spela flöjt(Ocarina) i Oot! Ocarinan är ingen flöjt!!! Den är en OCARINA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Ocarina eller flöjt..sak samma!!! Jag behöver en nyckel...har älgat runnt på training ground i 2 dagar nu utan att hitta någon...börjar bli desperat!! Det kan ju inte vara kört bara för att jag öppnade 2 dörrar åt höger? : ) Jag är ju bara en dörr i från stora kistan i mitten nu!!! Pliiiz help meee..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Ocarina eller flöjt..sak samma!!! Jag behöver en nyckel...har älgat runnt på training ground i 2 dagar nu utan att hitta någon...börjar bli desperat!! Det kan ju inte vara kört bara för att jag öppnade 2 dörrar åt höger? : ) Jag är ju bara en dörr i från stora kistan i mitten nu!!! Pliiiz help meee..... Alltså: jag gjorde som du en gång för att pröva, men jag kom helt enkelt inte fram. Så jag fick strunta i ice arrow. Men det som är bra är att den inte behövs till nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molntuss Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Va?? Måste man inte ha skiten? ok..men då så...har ju fire arrow ändå så....men om någon kommer på nått sätt att komma runt eller någon hemlig nyckel någons*tanns så är jag tacksam!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Rumiko @ 05/04-2004 19:23:18) (Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 18:57:44) (Rumiko @ 05/04-2004 17:28:35) OOT så klart! :) Man måste in till kistan i mitten för att få ice arrows, men jag har fixat alla rum men en nyckel fattas, måste ha slösat nycklar i onödan : P Det var inte alls självklart att du menade OoT, för det heter inte Training Camp, utan Gerudo Training Ground. Hade du skrivit så hade vi fattat direkt. Det kan också vara bra att skriva vilket spel man pratar om. Dessutom kan man inte spela flöjt i OoT. ;) Vad gäller nycklarna kan du ha gått åt fel håll i ice arrow-rummet. Du ska börja åt vänster och inte åt höger. Vad snackar du om, såklart man kan spela flöjt(Ocarina) i Oot! Ocarinan är ingen flöjt!!! Den är en OCARINA! Sak samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 21:53:28) (Rumiko @ 05/04-2004 19:23:18) (Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 18:57:44) (Rumiko @ 05/04-2004 17:28:35) OOT så klart! :) Man måste in till kistan i mitten för att få ice arrows, men jag har fixat alla rum men en nyckel fattas, måste ha slösat nycklar i onödan : P Det var inte alls självklart att du menade OoT, för det heter inte Training Camp, utan Gerudo Training Ground. Hade du skrivit så hade vi fattat direkt. Det kan också vara bra att skriva vilket spel man pratar om. Dessutom kan man inte spela flöjt i OoT. ;) Vad gäller nycklarna kan du ha gått åt fel håll i ice arrow-rummet. Du ska börja åt vänster och inte åt höger. Vad snackar du om, såklart man kan spela flöjt(Ocarina) i Oot! Ocarinan är ingen flöjt!!! Den är en OCARINA! Sak samma Då har du aldrig sett en flöjt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg