GameNight Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Tja Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar? Tycker ni att man borde ha det? Tack på förhand Ps. Jag är målvakt Redigerat 30 Januari 2009 av GameNight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Klart han har en sån :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 om du inte vill få massor med bollar där nere så ja... det tycker jag du borde ha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) LoL at tråd, bara på fuska man ser sånna här trådar. För övrigt tycker jag du definitivt bör ha suspensoar. Redigerat 30 Januari 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 LoL at tråd, bara på fuska man ser sånna här trådar. För övrigt tycker jag du definitivt bör ha suspensoar. mm klart som f*n att han har susp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Dom flesta handbollsmålvakter har suspensoarer. Så ja, det har han. Redigerat 30 Januari 2009 av TheEagles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Dom flesta handbollsmålvakter har suspensoarer. Så ja, det har han. aa tror inte det skulle vara så många som stog utan det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 tror alla som håller på med ngn bollsport har det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 tror alla som håller på med ngn bollsport har det...aa men inte typ pingis? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 tror alla som håller på med ngn bollsport har det...aa men inte typ pingis? xD Jodå, alltid bäst att vara på den säkra sidan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Tja Vet ni om handbollsmålvaktter t.ex. Johan Sjöstrand har suspensoar? Tycker ni att man borde ha det? Tack på förhand Ps. Jag är målvakt JAG GÅR I HANDBOLL *YAY* Men i sporter där det finns risk för att få bollen på klockspelet så kör man med suspensoar, i handboll är det givet, tänk dig att få en boll i 95-115 km/h rätt på ett oskyddat paket ? Har för mig att hockeymålvakterna har det med, där pucken kan gå jävligt fort, likaså innebandymålvakterna har suspensoar.. Du behöver kanske inte suspensoar som fotbollsmålvakt. Men antar att du lirar handboll? Då är det givet lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 tror alla som håller på med ngn bollsport har det...aa men inte typ pingis? xD Jodå, alltid bäst att vara på den säkra sidan. ;) haha aa precis xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.