Hoppa till innehåll

Ny Mobil.


Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Känns som det är dags för en ny mobil nu närmin är säkert 4-5 år gammal och är skadad på ett flertal ställen. Det jag vill göra med mobilen är att lyssna på musik (WMA och MP3), ringa och skicka sms. Det skulle även vara ett stort plus om man kunde använda M2 minneskort i den. Vill inte ha en vanlig modell, utan jag vill ha en uppfällbar eller en skjutbar mobil. Vill inte ha massa andra onödiga funktioner på den. Helst ska den kosta max 1000-1500:-. Just nu har jag SE z530i. Så jag vill inte ha några förslag på den eller SE w300i som ser likadan ut.

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hat tittat runt lite och insett att LG KE970 är riktigt dålig. Därför har jag bestämt mig att köpa en av dessa två mobiler, Sony Ericsson F305 eller Sony Ericsson W580i. Vilken tycker ni?

Köp INTE W580i min kompisar (2st) en kille köpte den efter 1 mån en av knapparna hoppade ute.. och ändra samma sak så den moblien håller inte så mycket.

F305 ska min syrra få på måndag. vet inte så mycket om den luren

Redigerat av Husko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...