sapphire Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 hur kommer man förbi en gubbe som står framför kyorges grotta? :( suck) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 hur kommer man förbi en gubbe som står framför kyorges grotta? :( suck) eeeeeeeeeehhhhhhh...? har du hittat den, eller inte? Regnar det typ överallt...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag tror du ska hitta kyorge i den andra grottan (mins inte vad den heter) först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag vet men om du addar mig på msn kan jag säga jag heter [email protected] jobbigt att skriva här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sapphire Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 JGAMER jag menar sotoopolis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Är det nån utanför det gymet i den staden? prata med han i så fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 du ska till team aquas hideout som ligger under vattnet om du simmar ner från modsepp city så finns det en gråta sen dyk upp där och så klara den gråtan så kommer kyogre att smita sen regnar det så kan du komma in där sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg