Hanrockar Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Någon som kan ge mig koderna man behöver för att kunna göra en "logga in" sida? Så att man kan bli medlem och sedan logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Asså det är frågan det är ganska avancerat men det bror på hur du menar med logga in?? Och det är inte bara en kod.... Här är koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Någon som skulle vilja vara en ängel att fixa en till mig. Eller klarar man sig med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Någon som skulle vilja vara en ängel att fixa en till mig. Eller klarar man sig med den?Asså vad ska du ha det till och kan du inte kopiera?Och vad har du för webb hotell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Datanord fatta. Alla har inte webbhotel som du utan kör med gratis.emm okej man kan ju bara använda ofingo det är gratis och det funkar med log in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Beror ju på vad man vill använda inloggningen till. Man kanske bara vill kunna få ett namn att visas för att känna sig omtyckt på alla hjärtans dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.