fredu Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Hej! Då jag gör avatarer på Photoshop 2.0, så fast jag gör dom 120x120 pixlar så blir de ca 46 kb stora, men på fuska.se så får de vara högst 20 kb.. Hur ska ja göra för att de ska bli mindre?! Den här tillexempel: För stor... //Fr3Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 jag ser problemet spara dom i gif i stället för png då blir dom mindre och lite sämre kvalitet bara. funka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Ska testa! Gif alltså! EDIT: för stor fortfarande.. Redigerat 31 Januari 2009 av Fr3Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 spara som jpg och sänk på kvaliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 spara som jpg och sänk på kvaliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 spara som jpg och sänk på kvaliten. Hur sänker jag på kvaliteten...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 välj spara för webben/ save for web, där kan du sänka på kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 välj spara för webben/ save for web, där kan du sänka på kvalitén. thx!! Det funkar!!! Thx everyone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.