MrJesper Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Hej :) jag har gjort ett spel. Det är 3 banor i detta demo. Säg gärna vad ni tycker att jag ska förbätta. Allt utom bilar snygghet osv. Tänk på att det bara är ett Demo och att det riktiga utseéndet inte är klart. man spelar 2 personer i det. Jag ska göra ett till spel med 3 personer. Men det kommer kanske i Demo 2 :). Säg vad ni tycker, men som sagt det är ju ett demo. Det är inte klart än. Demo 2 är här! Men det blev ingen 3 personare. Tyvärr Redigerat 31 Januari 2009 av Thunderboy Citera
Lillasyst3r Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Skrivet 31 Januari 2009 ladda upp ett screnshot blix Citera
MrJesper Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2009 Här är en screenshot bild! Citera
fredu Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Det var helt ok! Men hur styr man den "gula" bilen? det funkade inte med WASD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.