prophet Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Inga minnen heller... http://data.fuskbugg.se/skalman01/tja%20hej%20inet.jpg Varför tar du 80 gb när 160 gb bara kostar 20kr mer? Han är redan över 3000 kronor :P Han får välja 160gb om han vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag tycker det är viktigast att lägga extra pengar på moderkort,psu och cpu. Blev 207kr för mycket men ändå :P Där är inget grafikkort... lite klent nätaggregat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag tycker det är viktigast att lägga extra pengar på moderkort,psu och cpu. Blev 207kr för mycket men ändå :P Där är inget grafikkort... lite klent nätaggregat Haha lol det räcker ju till det paketet + hans graffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Jag tycker det är viktigast att lägga extra pengar på moderkort,psu och cpu. Blev 207kr för mycket men ändå :P Där är inget grafikkort... lite klent nätaggregat Haha lol det räcker ju till det paketet + hans graffe ój oj oj vad du är smart då..[Not] isåfall så äre en skit dator......... Redigerat 3 Februari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 det ska vara en budget dator men kommer den datorn klara cs 1.6 UTAN lagg elr hack ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 det ska vara en budget dator men kommer den datorn klara cs 1.6 UTAN lagg elr hack ?? Grafikkortet är ingen höjdare men det borde absolut funka. Jag tycker det är viktigast att lägga extra pengar på moderkort,psu och cpu. Blev 207kr för mycket men ändå :P Där är inget grafikkort... lite klent nätaggregat Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.