Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Okej, nu är det ju såhär att min Les Paul-kontroll till GH3 är trasig, och jag ska köpa en ny. Grejen är att GH2-gitarrerna är bra mycket billigare än de till trean, så jag funderar på att köpa en sådan i stället. Frågan är då: hur pass mycket bättre är en Les Paul än en Xplorer? Jag menar, går det lika bra att spela på en som på en annan? Ge mig plus och minus! Redigerat 1 Februari 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Köp en ny Les Paul, den e la större, och är Xplorern trådlös? :c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Köp en ny Les Paul, den e la större, och är Xplorern trådlös? :c Nej, den har sladd. Inte för att det spelar någon roll. Grejen är ju att den är billigare, och jag är lite kort på cash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Dom är väl lika dan förutom att GH3s är sladd lös och snyggare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag har x-plorer gitarren och jag gillar den. enda nackdelen är att den är högljudd när man strummar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Det låter som att det blir en Xplorer, då. Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg