Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 Nån som har det? Jag har.. Har nästan klarat det... Problem med att klara World Match på advanced och att få alla drakkulor..
Gäst NightShade Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 jag har klarat det :D jag hade också problem med advance... :cry: men jag bara tränade hela tiden tills jag klara det :D Ett tips är att försök och slå ut dom ur ringen istället för att få ner doms liv till 0 :D Jag klara det med teen-gohan vilken gubbe kör du med :?:
Gäst NightShade Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 ojj glömde säga att jag har fått alla dragonballs men man får bara välja en gube efter det får du den gubben du valde...(man får bara välja mellan 3 gubbar och nästa gång du samlat ihop alla dragonballs kanske det är några andra 3 gubbar du får välja mellan)
X wee Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 jag har allting på de spelet...eller nästan...alla utom alla capslar...har fått s*tans spel också... :mrgreen:
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Skrivet 11 November 2003 själv tycker jag budokai är skit legecy of goku är mycket bättre fast det är på gb.Men än då. :lol:
Rekommendera inlägg