Rememberme Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Hej, jag undrar om det går att göra så att det här röda som måste ladda upp på filmerna på youtube går att göra så att det går snabbare. Tacksam för svar! Citera
RazerInc Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Hej, jag undrar om det går att göra så att det här röda som måste ladda upp på filmerna på youtube går att göra så att det går snabbare. Tacksam för svar! du menar när filmen buffrar? Det beror på din internet uppkoppling och youtubes servers. Det ända du kan göra är tex stänga ner program som "äter" din internet uppkoppling. Citera
Rememberme Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Hej, jag undrar om det går att göra så att det här röda som måste ladda upp på filmerna på youtube går att göra så att det går snabbare. Tacksam för svar! du menar när filmen buffrar? Det beror på din internet uppkoppling och youtubes servers. Det ända du kan göra är tex stänga ner program som "äter" din internet uppkoppling. okej, tack men menar du med "äter"? är inte så kunnig om internet och datorer. Och vissa filmer funkar bra men vissa är sega Citera
MaryJane Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Stäng av vissa program som du inte använder längst ner i högra hörnet. Citera
RazerInc Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 menar att du tex laddar ner ngt eller liknande. Att vissa är sega beror på om dem är i hög eller låg kvalité eller om dem är i HD. tryck på F5 så kommer filmen ladda lite snabbare. du kan också pausa filmen o vänta lite så kommer det ladda Citera
Rememberme Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Tack för svaren nu går det bättre! menar att du tex laddar ner ngt eller liknande. Att vissa är sega beror på om dem är i hög eller låg kvalité eller om dem är i HD. tryck på F5 så kommer filmen ladda lite snabbare. du kan också pausa filmen o vänta lite så kommer det ladda Jo det där med pausa och så var det jag var less på Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Högerklicka på Youtube-videon och ändra kvaliteten. De är flash-filer, after all. Annars kan du ju pröva att stänga ner andra program än internet och att inte ha så många fönster/flikar uppe på samma gång. Citera
Rememberme Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Högerklicka på Youtube-videon och ändra kvaliteten. De är flash-filer, after all. Annars kan du ju pröva att stänga ner andra program än internet och att inte ha så många fönster/flikar uppe på samma gång. Tack men det har löst sig nu som jag skrev tidigare Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.