Sidney Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Hej! Lyssnade på Rockklassiker på radion förut idag. Hörde tre låtar som jag tyckte var bra men som jag inte kommer ihåg namnen på. Tänkte att någon här kanske skulle veta namnen. I den första låten sjöng dem "Thundercallen" (?) och "I Live by the river". I den andra låten sjöng dem "Boys are back in town". Den tredje låten kommer jag bara ihåg en bit av namnet, Black Sabbath - P...någonting. Hoppas ni kan hjälpa mig, tack. Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Hej! Lyssnade på Rockklassiker på radion förut idag. Hörde tre låtar som jag tyckte var bra men som jag inte kommer ihåg namnen på. Tänkte att någon här kanske skulle veta namnen. I den första låten sjöng dem "Thundercallen" (?) och "I Live by the river". I den andra låten sjöng dem "Boys are back in town". Den tredje låten kommer jag bara ihåg en bit av namnet, Black Sabbath - P...någonting. Hoppas ni kan hjälpa mig, tack. Den tredje kanske är Paranoid? Citera
Sidney Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Hej! Lyssnade på Rockklassiker på radion förut idag. Hörde tre låtar som jag tyckte var bra men som jag inte kommer ihåg namnen på. Tänkte att någon här kanske skulle veta namnen. I den första låten sjöng dem "Thundercallen" (?) och "I Live by the river". I den andra låten sjöng dem "Boys are back in town". Den tredje låten kommer jag bara ihåg en bit av namnet, Black Sabbath - P...någonting. Hoppas ni kan hjälpa mig, tack. Den tredje kanske är Paranoid? Det var den. Tacktack. Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Thin Lizzy - The boys are back in town kanske? The Clash - London Calling kan vara I live by the river.. (: Citera
Sidney Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2009 Thin Lizzy - The boys are back in town kanske? The Clash - London Calling kan vara I live by the river.. (: Det var dem. Tacktack här med. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.