xantus Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Tjoo, håller på att träna upp en gubbe han har 50 str 39 hp 10 attack 1 def 1 prayer 1 range 1 mage Vad borde jag träna? :S vill hamna runt 45 combat och sen ska jag Pka. Vad och vart borde jag träna? :P Gärna utan food för jag är fattig ashell :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Range om du inte vill använda mat, men då måste du köpa arrows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Range om du inte vill använda mat, men då måste du köpa arrows.Ok, men jag syftade mest på att till lvl ...eller str till lvl... elelr båda två till lvl.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 40 attack och sen runt 60 str då TROR jag du blir runt 45 cb eller ännu mer hp så träna range :P eller bli en range med rune 2h (populärt). :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 aha :P Om du gör så här: Attack: 40 Strength: 60 Prayer: 43 Hp: 50 Du kommer bli cb lvl 50 exakt, om du inte vill levla i prayer så blir du 45 exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 2 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 aha :P Om du gör så här: Attack: 40 Strength: 60 Prayer: 43 Hp: 50 Du kommer bli cb lvl 50 exakt, om du inte vill levla i prayer så blir du 45 exakt. Bra tack :D aha :P Om du gör så här: Attack: 40 Strength: 60 Prayer: 43 Hp: 50 Du kommer bli cb lvl 50 exakt, om du inte vill levla i prayer så blir du 45 exakt. Vart borde jag träna då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 aha :P Om du gör så här: Attack: 40 Strength: 60 Prayer: 43 Hp: 50 Du kommer bli cb lvl 50 exakt, om du inte vill levla i prayer så blir du 45 exakt. Vart borde jag träna då? :P Stronghold of security är rätt bra, leta rätt på ett monster nära din level och döda. (Ta med lobsters) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ett bra sätt att träna på f2p är ju hill giants. Har du lvl 20 def, 20str och 20 atk så kan du träna på hill giants. Dom är på lvl 28, och förutom att dom ger dig exp, så droppar dom big bones som du kan sälja i grand exchange och tjäna en massa pengar samtidigt du tränar. Så hill giants är ju ett bra alternativ om du är en gratis spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Ok, tack för allt btw 40 attack nu :P Redigerat 3 Februari 2009 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Om du är F2P så adda i attack3d i det är mitt steel pure project :lol: Alltså om du vill ha sällskap när du tränar :lol: (döda hill giants på min miss rangez döda jag dom från 48 range till 63) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg