Hellbringer Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Som kanske flesta av er vet så kommer alla i Amerika som har bokat killzone 2 från gamestop, få en kod till demot som kommer imorgon. Men alla i Europa kommer få samma demo att ladda ner på ps store imorgon helt gratis! Lite mer info: http://gamereactor.se/nyheter/16778/Killzo...o+p%E5+torsdag/ Redigerat 4 Februari 2009 av hellbringer Citera
Sidney Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Visste redan detta. Att demot släpps så här tidigt (det var snack om att det skulle släppas en dag innan premiär) tycker jag är bra. Även fast K2 verkar vara ett helt underbart spel så är det inte många som har hört talas om det. Det är nästan bara de som sitter på spelforum och liknande som vet vad spelet är. Hoppas att gör så att folk får upp ögonen för detta spel. Citera
Hellbringer Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Längtar tills imorgon för jag måste slakta några helghast! Kommer ihåg när jag spelade killzone 1 det var goa tider det.......... Citera
Sidney Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Det är synd att PSS uppdateras på kvällen, borde vara på morgonen så vi får spela demot tidigare. Kan passa på att tipsa om några blogginlägg i denna blogg som handlar om K2. Citera
Hellbringer Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Kommer man inte kunna ladda ner demot när det är morgon? När kan man ladda ner det då? Citera
Challeanka Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Det är synd att Killzone 2 inte är bra. Citera
Sidney Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Kommer man inte kunna ladda ner demot när det är morgon? När kan man ladda ner det då? När PSS uppdateras, vilket brukar vara på kvällen. Det är synd att Killzone 2 inte är bra. Hur vet du det. Det har ju ett snittbetyg på ungefär 95/100. Citera
GangsterTwist Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Killzone 2 kommer vara otroligt bra! Varför? Jo de finns en sida där de sätter ihop alla Reviews betyg och avrunder med skala 100 i procent. Och Killzone 2 senast jag kolla var på 93-94% (de är riktigt bra), samma som Gears of War 2 och Halo 3. Och alla reviews säger typ att botarna var för svåra på easy och gav sämre betyg på reslutatet för de. Dem har inget negativt om Killzone 2, självklart kommer de finns något dåligt t.ex. Medic Vapnet där de är en 2D animering dock som ska symbolisera en sjukhus apparat sak :P (den som piper och man ser hjärt pulserna) nog om de. Ungeför 18-19.00 ska PSS uppdateras. De där med dagen innan Killzone 2 kommer ut Sidney prata om, de är typ att de är dagen innan Killzone 2 kommer ut i USA PreOrder koden slutar funka då. Vet inte hur de blir i EU om de inte kommer gå att ladda ner det längre eller så. Citera
Sidney Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Det enda negativa jag hört om Killzone 2 är att det är kort, kanske 7h långt eller något sånt har jag för mig. Har hört en sak till som är negativt, att spelt är enformigt, men det är bara från en tidning jag hört det. Level. Citera
Hellbringer Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Själva storyn är 10 timmar lång men det finns ju några som vill klara spelet så snabbt så möjligt så för dom går det snabbare och för dom som sitter och utforskar varje liten detailj i varenda bana så tar det längre tid. Sen får vi inte glömma multiplayer delen heller. Citera
GangsterTwist Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Det enda negativa jag hört om Killzone 2 är att det är kort, kanske 7h långt eller något sånt har jag för mig. Har hört en sak till som är negativt, att spelt är enformigt, men det är bara från en tidning jag hört det. Level.Spelet är ca 10timmar, och man kan köra utan internet emot botar(tydligen ska botarna vara väldigt bra). Att de är enformigt tror jag inte en sekund på fören jag har spelat, jag har hört att allt var väldigt bra, får vänta och se. Jag tror inte de kommer vara enformigt. Det är nog lite smartare än så när de går ut så starkt med spelet. Och varenda gameplay jag sätt som inte äger rum på samma scen är oftast väldigt annorlunda gameplay. Sedan säger många att de skulle kunna köpa spelet enbart för Multiplayern, som de har jobbat väldigt mycket på. Jag har stora förväntningar på det. (Ska ju vara som beroende framkallande CoD4 fast snabbare och bättre, så) BTW: Säg till så fort uppdates går att ladda ner. Vill ju så gärna testa spelet.. LADDAR NER DET JUST NU, ingen UPPDATE FÖR DET. sök på alfabetisk ordning, så hitta jag den :D :o :o :rolleyes: :P Citera
typpe Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Provade just demot, otroligt kort demo enligt mig. Skulle gärna fått vara längre så man fick "känna" lite mer på det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.