Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

demot var inte alls kort, demot var ett demo. Ett demos syfte är att lämna dig med känsla av att du vill ha mer, de märks ju att de försäljnings-knepet funkar också ;)

Demot hade allt ett demo bör ha, tillräckligt mycket vapen, 2 sections, tillräckligt för att man vill ha mer. Man får känna på kontrollerna m.m.

Det som får demot att verka väldigt kort är ju att alla som längtar efter Killzone 2 har sett dessa sections typ 1 miljon gånger, vilket gör att man vet exakt var man ska och vad man ska göra.

Tycker demot var väldigt bra. Spelat de kanske 10 gånger nu. Känns annorlunda varje gång. Riktigt bra spel.

De 3 första gångerna är ju kontrollerna väldigt flummiga. Men nu är de inristat i fingrarna. :gitarr:

Skrivet

demot var inte alls kort, demot var ett demo. Ett demos syfte är att lämna dig med känsla av att du vill ha mer, de märks ju att de försäljnings-knepet funkar också ;)

Demot hade allt ett demo bör ha, tillräckligt mycket vapen, 2 sections, tillräckligt för att man vill ha mer. Man får känna på kontrollerna m.m.

Det som får demot att verka väldigt kort är ju att alla som längtar efter Killzone 2 har sett dessa sections typ 1 miljon gånger, vilket gör att man vet exakt var man ska och vad man ska göra.

Tycker demot var väldigt bra. Spelat de kanske 10 gånger nu. Känns annorlunda varje gång. Riktigt bra spel.

De 3 första gångerna är ju kontrollerna väldigt flummiga. Men nu är de inristat i fingrarna. :gitarr:

Vilken kontroll scheme använde du?

Jag använde alternate 2 och den är ganska likt CODs kontroller.

Skrivet (redigerat)

Tro det eller ej men jag kör med det alternativet du får när du kör första gången. Jag struntar i hur likt de är CoD 4 eller något annat spel när de gäller kontrollerna, de är ju kul med lite nytt ibland, tycker de är riktigt nice som de är.

Vi kan alla skriva ner saker som förlänger demot da, eftersom alla drygar om att de var kort.

T.ex. Klara hela demot med endas Kniv (bron kan du kasta en granat, de är riktigt tillfredställande haha).

Ta tid och försöka slå rekord.

Hitta glitches eller sådant (jag hitta att jag kunde hoppa upp på ett sånt där fordon vid LZ vid tanksen så flög jag iväg på den riktigt kul inte fake, http://www.youtube.com/watch?v=_G7Y8bC9FAY).

Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)

Ni vet slutet där de blir svart man kan skjuta på en gas tank där och looka man fram en Helgan hehe.

Köra utan hud eller hint eller crosshair

Skall också finnas collectibles, när du är i slutet där de blir svart, i det området ska det finnas en sak man kan skjuta ner och så kommer de upp typ 1 utav 3. Undrar om de andra 2 är i demot nånstans.

Jag njuter väldigt mycket av demot så mycket att jag blir sexuelt påtänd:

post-32672-1234108858_thumb.jpg Nej skoja bara, tyckte bilden var lite rolig dock haha XD :lol:

Redigerat av GangsterTwist
Skrivet

Det här "Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)"

Man får vapnet (som heter STA 14) genom att i Warhouse ska du kasta granat på han som står uppe på "taket" ni vet, då om du har tur faller STA 14 ner och du kan använda den. Och om du träffar en helgan i huvudet kommer det helt och hållet explodera. Det är coolt. Inte bara hjälmen alltså.

Märkte då också att när du hjälper din ISA partner upp till hissen. Och du faller ner, kommer han dra upp dig.

Skrivet

Det här "Försöka hitta det där vapnet (de är silvrit påminner om ett andra-världs kriget vapen.. haha, men jag hitta det)"

Man får vapnet (som heter STA 14) genom att i Warhouse ska du kasta granat på han som står uppe på "taket" ni vet, då om du har tur faller STA 14 ner och du kan använda den. Och om du träffar en helgan i huvudet kommer det helt och hållet explodera. Det är coolt. Inte bara hjälmen alltså.

Märkte då också att när du hjälper din ISA partner upp till hissen. Och du faller ner, kommer han dra upp dig.

Ska försöka få tag på vapnet imorgon.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...