Hoppa till innehåll

Skapa Textbanner

Caspian

Rekommendera inlägg

Hejsan!

Jag spelar online spelet Biltjuv och i det spelet är det väldigt vanligt att folk skapar "text banners". Jag undrar om någon här kan förklara hur dessa gör? Jag har sökt på google men hittar inget där, Så jag får helt enkelt skriva en egen tråd om detta så kommer säkert någon med samma fråga som mig och som söker på google i framtiden hitta till denna tråd. :)

Text banner är på biltjuv när man på sin profil har som en "bild" fast den är gjort av text.

Jag ska visa en sida som "säljer" sådana bilder till folk på biltjuv. Ni kanske får en bättre överblick då. http://medlem.spray.se/maryloo63/

Frågan är, Använder man något program när man gör detta eller hur går det till? Hoppas på hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va? Det enda jag ser på bilderna är att man har gått in i paint och gjort massa prickar på bilder.

Paint fölrjer med Windows.

Nej nej, På biltjuv ser man gott och tydligt att det är riktigt text det är gjort av. På sidan jag länkade till är det bilder PÅ text banners.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...