Hoppa till innehåll

Tips På Namn På En Skiller


Samlan
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo, jag har ju min mage pure som jag gjorde idag, den är p2p men jag har faktiskt redan tröttnat lol, och min main är inget kul att spela för den är så dålig, så jag tänker göra en skiller, som jag göra till member på en gång..

 

Men jag vill ha hjälp att komma på ett bra namn, inget med "Level 3" eller liknande för jag kanske gör den till en pure senare..

Och eftersom ett namn är permanent och jag gör den till member på en gång så vill jag hitta på ett riktigt bra namn, men jag är itne så kreativ så kan jag få lite hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag har ju min mage pure som jag gjorde idag, den är p2p men jag har faktiskt redan tröttnat lol, och min main är inget kul att spela för den är så dålig, så jag tänker göra en skiller, som jag göra till member på en gång..

 

Men jag vill ha hjälp att komma på ett bra namn, inget med "Level 3" eller liknande för jag kanske gör den till en pure senare..

Och eftersom ett namn är permanent och jag gör den till member på en gång så vill jag hitta på ett riktigt bra namn, men jag är itne så kreativ så kan jag få lite hjälp?

Saml4n

SkillsThatKills

NoKillsWithoutSkills

Born.to.kill

 

haha fick just ordet kill i huvudet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag har ju min mage pure som jag gjorde idag, den är p2p men jag har faktiskt redan tröttnat lol, och min main är inget kul att spela för den är så dålig, så jag tänker göra en skiller, som jag göra till member på en gång..

 

Men jag vill ha hjälp att komma på ett bra namn, inget med "Level 3" eller liknande för jag kanske gör den till en pure senare..

Och eftersom ett namn är permanent och jag gör den till member på en gång så vill jag hitta på ett riktigt bra namn, men jag är itne så kreativ så kan jag få lite hjälp?

Saml4n

SkillsThatKills

NoKillsWithoutSkills

Born.to.kill

 

haha fick just ordet kill i huvudet :P

 

Tack för tipsen, fast jag gillade inte Saml4n :P

Och Born.to.kill, man kan väl inte ha punkter i namnet och dom andra två var för långa :/

Sen kom jag på en skiller som jag gjorde för en månad, och jag orkar inte springa igenom security och den andra igen så jag tar min gamla vanliga :)

 

Om någon mod kommer här kan ni ju låsa tråden/ta bort den eller whatever ni nu gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...